niedziela, 3 lipca 2016

Forum, forum, forum.

Hejcia!
Jak w tytule XD post jest o forum XD
Ostatnio (dokładnie wczoraj XD) napisałam posta na forum:





Z racji tego, że większość użytkowników nie zrozumiała najwidoczniej przekazu, więc tak: FORUM PL zawiera bardzo dużo hejtu w porównaniu do innych, zagranicznych. UWAGA! DLA TYCH CO NIE OGARNĘLI DO TEJ PORY: W PORÓWNANIU DO INNYCH, CZYLI INNE TEŻ ZAWIERAJĄ, ALE NIE AŻ TYLE! Stwierdziłam fakt i spytałam czy inni też to zauważyli: 





 Większość osób podziela moje zdanie. Jednak nie wszyscy. Nie którzy nie dowierzali:


                                                                                             
Dla niektórych osób: nie jestem Wami i ja w przeciwieństwie do Was najpierw coś dokładnie sprawdzę, a potem dopiero o tym piszę i nie wiem czy się orientujecie ale jest takie coś jak słownik albo tłumacz. Jednak były też osoby takie:









 Więc tak: ten post ma na celu to, żeby osoby takie jak Ty (Ashley555Love) zadawały takie głupie pytania. I nie wiem czy Ty również masz świadomość, że pisząc tak mądrością się nie wykazujesz. Jednak największą bekę (ęęęęę)  mam z tego, że ja tylko zadałam zwykłe pytanie a ona od razu taka mega długa wypowiedź, taka mega zirytowana i wgl, co z tego, że potem już nawet temat zmieniła XD I btw ja nie mówię (piszę XD), że PL FORUM jest złe, albo coś, bo jest naj, bo PL WIADOMO!



~Dominika







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz