niedziela, 14 sierpnia 2016

Juna13- prawda o 1.ms rankingu PL

Hejo!

Na sam początek będę się Wam tłumaczyć, a tak w sumie to mini wytłumaczenie w skrócie: NIE BYŁO MNIE BO SĄ HOLIDEJSY I NA VACATIONACH BYŁAM! Czm nie pisała Aga? To już jej się musicie spytać. Czm nie pisała Julia? Jak niektórzy zauważyli Julii nie masz już na DAUNACH, nieporozumienia i spiny.


Dobra, przejdźmy do tematu posta! XD
Otóż, przeglądając forum w poszukiwaniu różnych materiałów, natrafiłam na post, który jest po prostu NIC DODAĆ NIC UJĄĆ!






Nie muszę już chyba nic dodawać, wszystko jest tutaj zawarte XD

Osoba. która napisała tego posta:




Jak widać, konto osoby, która woli nie wypowiadać się ze swojego "głównego" konta, tylko woli pozostać anonimowa. Ja tego za bardzo nie rozumiem, ponieważ to jest wyłącznie sama prawda! 




~Dominika

1 komentarz:

  1. Fajny blog! Zapraszam a mojego : perfekcyjnemsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń