wtorek, 12 lipca 2016

Forumowy debilizm- part 2

Eloo!
Dzisiejszy tytuł posta Forumowy debilizm- part 2, w sumie to wyjaśnienie dokładne 1, ale okk XD Dostajemy dużo wiadomości od Was, w których pytacie nas o co dokładnie chodzi, dlatego powstał ten post. Otóż pod postem Robienie dramy z samej siebie- czyli coś o debiliźmie na forum były komentarze min.:


















Jak widać nastąpiła wymiana zdań, komentarze od innych są pod tamtym poste, więc jeśli chcecie looknijcie XD

A do wyjaśnień już przechodzę XD Więc, napisałam posta, w którym zawarłam informacje o jakiejś lasce, która robi dramy z samej siebie, bo robi sobie konta, wbija na nich 6lvl, kupuje swoje looki i potem tworzy temat na forum o samej siebie i się zjeżdża (wszystko szczegółowo w tamtym poście). Nie wiem wgl co ta laska robi na naszym blogu i skąd ona wgl się tu znalazła z tymi jej komentarzami ale okk XD Laska piszę, że mam patrzeć na siebie zanim zacznę oceniać innych, szkoda tylko, że ona nie pomyśłała o tym, że ja nie jestem nią i zanim popatrzę na kogoś/napiszę o nim to najpierw sprawdzę, a teraz UWAGA! DLA TYCH MAŁO INTELIGENTNYCH SPEC DRUKOWANYMI: JA W TAMTYM POŚCIE DAŁAM WYSTARCZAJĄCE DOWODY, BY POKAZAĆ TĄ NIEDORZECZNOŚĆ, NIE CHODZIŁO MI O POKAZANIE DRAMY! Jak widać ta laska tego nie rozumie i wątpię, że zrozumie. Kolejna sprawa, laska cały czas w tych komentarza czepiała się, że ja w postach piszę dużo razy "XDDD", napisałam jej czemu, ale ona dalej nie rozumie albo po prostu nie ma się do czego przyczepić, więc woli się cały czas powtarzać, chociaż pewnie to i to. (toi toi XD) Tak btw ta laska sobie sama zaprzecza, ale okk XD #pozdro #zalminiektorych

Mam nadzieję, że po przeczytaniu tego posta zrozumieliście o co chodzi B))



~Dominika



14 komentarzy:

  1. ALE WIESZ, ŻE EMOSEKKASIA TO KAJONIEZNANA? :")

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ty masz dziewczyno z tym "XD" umiesz może żyć bez tego? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To "XD" piszę właśnie po to, żeby osoby niedorozwinięte- takie jak ty, zadawały takie głupie pytania.

      Usuń
    2. Niedorozwinięta jesteś ty.

      Usuń
    3. Kto jest niedorozwinięty widać właśnie w komentarzu powyżej #bywa

      Usuń
    4. Tak, ty jesteś niedorozwinięta, a właściwie jesteś tylko głupią dziewczynką, która uważa się za nie nie wiadomo kogo. Używasz głupich "xD" i uważasz to za normalne, jarasz się słowem to i to, a ponadto twoje posty są z błędami. Nie zrozumiesz tego, jednakże mam nadzieję, że kiedyś dorośniesz.

      Usuń
    5. Nie wiem po co wgl jesteś tutaj na blogu i komentujesz, twoje komentarze są żałosne, zresztą jak ty, tłumaczyłam już nie raz pisanie "XD", gdyby chodź trochę neurony Ci się stykały, i w niewielkim stopniu działał by Ci mózg zauważyłabyś, że się tym nie jaram, ja równie dobrze też mogłabym się zacząć czepiać, ale nie zrobię tak- ponieważ jestem normalna w przeciwieństwie do Ciebie, a twoje czepianie się jest po to, żeby się tylko czepiać, jeśli Ci się nudzi w domu wyjdź na dwór do ludzi, a nie tylko pokazujesz innym jak bardzo jest z Tobą źle, bardzo ciekawe.. kolejny komentarz tego typu, znowu jakieś multikonta..

      Usuń
    6. Multikonto Triszy, trisza jest tu pierwszy raz. Trisza ogólnie jest nienormalna. Nienawidzę ludzi, ok? Nie masz nawet żadnych argumentów, a uważasz, że możesz każdego obrażać głupia amebo.

      Usuń
  3. Jak pisałam.. gdybyś miała mózg zauważyłabyś pewne rzeczy, niestety.. nie masz go.. mogę Ci to tłumaczyć w kółko, no ale osoba bez mózgu nie zrozumie.. a to jak się wypowiadałam o Tobie to po prostu prawda, btw trzeba być serio tępym-jak ty, żeby pisać coś o kimś, a nie popatrzeć najpierw na siebie. Wątpię czy z tw "inteligencją" wiesz co to ameba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona żyje i pisze, dlatego też łatwo można wywnioskować, iż posiada mózg, czemu jesteś takim tępym dzieckiem? ronisz się przed prawdą, jesteś żałosną amebą.

      Usuń
    2. To jednak źle wnioskujesz, ona jest wyjątkiem. Twoje twierdzenie jest błędne, zresztą jak większości osób tutaj.. nie bronię się przed prawdą, wręcz przeciwnie- to wy bronicie się przed prawdą, jestem chyba jedyną osobą, która nie piszę tych waszych kłamstw, może kiedyś zmądrzejecie.. chociaż wątpię. Najśmieszniejsze jest to, że ty jesteś żałosna, a piszesz to o innych, popatrz w lustro, no chyba, że wszystkie pękają..

      Usuń
  4. Wszędzie ten Emosek rzygać się już chce...

    OdpowiedzUsuń