środa, 6 lipca 2016

Robienie dramy z samej siebie- czyli coś o debilizmie na forum

Hey!
Dzisiaj kolejny post o forum. Dlaczego? Dlatego, że niektórych głupota ma taki lvl hard, że po prostu muszę o tym napisać XD Dobra więc tak, zobaczyłam temat na forum o jakiejś tępej nazwie, więc jak to ja (XD) kliknęłam:





Nwm czm, ale KASIULA kojarzy mi się z określeniem stosowanym do krów "KRASULA" XDDDDD dobra więc kliknęłam i skoro temat miał całe 699 komentarzy, a ja nie wiedziałam o co chodzi, więc je czytałam, czytałam, czytałam XD (1h później) Po przeczytaniu tego wybuchłam śmiechem XD


Temat napisała ms o nicku Pulepetka (jak widać), laska ma naprawdę "super styl" biała twarz, czarne usta, granatowe włosy XD NIE WIEM JAK WY, ALE DLA MNIE TO CHODZĄCA PIĘKNOŚĆ XD Pod tematem napisała komentarz laska, która wygląda praktycznie identycznie XD





Następnie:

 

Jak widać to już 3 laska, która wygląda podobnie lub tak samo do wcześniejszych i ma podobny nick XD To nie wszystko XD Patrzcie dalej:


^Kolejny bardzo podobny nick i wygląd XD :LOL szczerze to nie wiem jak można zgapiac taki brzydki styl, ale okk XD No chyba, że...


Ogarnęłam profile tych wszystkich lasek, 3/4 z nich mają 6 lvl, czwarta laska ma 12 lvl i vip XD Miedzy tymi "laskami" wybuchła spina:





Bardzo dziwi mnie to, że te wszystkie laski MAJĄ TEN SAM CHARAKTER I STYL PISANIA, jest to bardzo dziwne.. w komentarzach pod tym tematem widziałam dużo opinii typu, że te 3 laski poszywają się pod tą z tym 12 lvl i vip, ja jednak uważam, że te opinie są błędne, bo nawet jeśli chciałoby się podrobić styl pisania to i tak on nie będzie taki sam jak tej drugiej osoby, tu mamy ewidentnie pokazane, że w wypadku tych "4 lasek" styl pisania jest taki sam, czyli nic innego nie pozostało mi jak pogratulować tej 1 lasce za chęci tworzenia tylu kont, tracenia czasu na zdobywanie 6 lvl i kupowanie swoich look'ów oraz za to, że chce jej się kłócić sama z sobą, a raczej ze swoimi 3 innymi kontami na forum, pod tematem, który stworzyła sama, zjeżdżając siebie. UWAGA! DLA TYCH CO DALEJ NIE OGARNĘLI: To jest jedna osoba, której jak widać się nudzi i ma dużo wolnego czasu i próbuje zaistnieć w internecie zjeżdżając sama siebie, przykro mi, ale nie wychodzi Ci to. Moja rada: zacznij szukać mózgu, może kiedyś znjadziesz, ale nie obiecuję.

 TEN POST NIE MIAŁ NA CELU NIKOGO OBRAZIĆ, TYLKO MIAŁ WAM POKAZAĆ JAK NIEDORZECZNIE ZACHOWUJĄ SIĘ INNI, W TYM PRZYPADKU TA LASKA.




~Dominika





17 komentarzy:

  1. To nie jest jedna osoba. Jeśli już masz zamiar coś na kogoś pisać, to chociaż upewnij się, że masz rację. Poczytaj posty u nas i może wtedy zrozumiesz. Nie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa skad masz taka pewnosc, dziwne bo ja jakos nie wierze (nie jestem jedyna)XD moze tak jakis link albo cos, nie ma slawnych blogów o msp, wiec skad mam wiedziec gdzie mam te posty poczytac LOLZ, ja w przeciwienstwie do cb POZDRAWIAM aj don't ham szynka

    OdpowiedzUsuń
  3. ten post byl taki niesmieszny, ze az sie zasmialem! dajac co kilka slow "XD" na pewno bedziesz smieszniejsza, a post bedzie fajniejszy! hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahamulec ręczny mi sie zepsul
    a tak przy okazji, to nie jedna osoba, wiele osób może to potwierdzić
    polecam najpierw sie czegos dowiedzieć, pozniej pisac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam najpierw mnie poznac a potem oceniac, bo jak widac ciezko u cb z tym

      Usuń
    2. To ja polecam najpierw sprawdzić dokładniej informacje.
      Oceniać ludzi powiadasz? To kurwa, sama to zacznij, bo jakoś mnie nie znasz, a oceniasz. Zanim komuś polecisz tą radę sprawdź czy ty sama ją dokładniej wykonujesz.

      Usuń
    3. Nie jestem Tobą, ja w przeciwieństwie do Ciebie najpierw sprawdzę coś, a potem napiszę, jeśli tego nie widzisz to serio szkoda mi Cie i polecam wizytę u okulisty, bo jak wcześniej cięzko u Ciebie z tym.

      Usuń
    4. Najpierw sprawdzisz co napiszesz? Serio? To czemu nie ma żadnych dowodów? Ja swoje opisałam ładnie, a ty nie sprawdziłaś informacji tylko opisałaś sytuacje an forum.
      Okulista, płaczę jak to widzę. Mam iść do okulisty, bo...? Serio, daruj sobie, widać, że twoje informacje nie są sprawdzone.

      Usuń
    5. Serio szkoda mi Cie, naprawdę twój poziom jest zerowy wręcz nawet ujemny, nie wiem ile razy będę to musiała jeszcze pisać żebyś zrozumiała(z twoim poziomem i tak pewnie nie zrozumiesz), że wystarczające dowody są w poście, jeśli nie umiesz tego zrozumieć o czym jest ten post to po co wgl piszesz. Jednak miałam racje, Ty twoją wypowiedzią to jeszcze potwierdziłaś, że potrzebujesz wizyty, chociaż nie wiem czy znajdzie się taki okulista co by taki ciężki przypadek przyjął.

      Usuń
  4. Po prostu, super. Już o tym kiedyś pisałam i wyjaśniałam, a dzięki Tobie muszę jeszcze raz to wyjaśnić. Szkoda, że nie wybrałaś ujęć, gdzie ja piszę, a one po mnie powtarzają. To nie sztuka powtórzyć po mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lolz laska nie wiem czy w szkole Cie nauczyli, jak widać nie XD ale ja nie opisuje wszystkiego, nie wybieram rzeczy żeby wyszło coś innego, opisuje sytuacje, która miała miejsce akurat pod tym tematem na forum, wątki poboczne nie to przecież coś innego, polecam jakieś dodatkowe nauczanie, powtórz najlepiej czytanie ze zrozumieniem

      Usuń
    2. Polecasz mi czytanie ze zrozumieniem? Jak mam kurwa czytać, skoro co zdanie jest "XD".
      Jeśli chcesz dokładniej opisać cała sytuacje to polecam dawać więcej screenów, bo ja też mogę dodać mniej screenów, a napisać więcej, że niby tak było. Szczerze, nie było wątków pobocznych. Tematem dramy było z Colinery, a ty opisałaś końcówkę czyli jak wszystkie podróbki weszły do dramy, więc to ty czytaj ze zrozumieniem.
      I weź co zdanie nie pisze "XDDD", bo serio boli w oczy.

      Usuń
    3. Niestety przez twój brak pewnych umiejętności muszę się powtórzyć, opisuję i pokazuję niedorzeczność, a to, że akurat Ty, byłaś w całej tej sytuacji i byłaś w to zamieszana, znalazłaś się tu, gdybyś się nie ośmieszała pod tym tematem na forum, to by Cię tu nie było, piszę "XDDDD", bo ciężko powstrzymać śmiech od takiej dziecinady i twojego poziomu jaki reprezentujesz, tak btw musi być z Tobą naprawdę źle, bo pisanie "XDDDD" nie przeszkadza w tym, żeby zrozumieć tekst i całą wypowiedź.

      Usuń
    4. Dominika opisuje to co pewnie jest prawda, twoj "fejm" to tak na prawde zjezdzanie ludzi. Nie mialas co robic na msp to stworzylas jakies konta i zaczelas zjezdzac sama siebie, a teraz probujesz temu zaprzeczyc. Wychodzi na to kolezanko, ze manipulujesz ludzmi zeby cie bronili przed sama soba.. Zalosne, zycze powodzenia.

      Usuń
    5. Przykro mi, ale nie masz tutaj racji. To, że byłam zmieszana i komentowałam to tylko dlatego, że nie będę uciekać jak ktoś stoi w miejscu. Ja taka nie jestem.
      To, że piszesz "XDD", bo ciężko powstrzymać śmiech, to nie usprawiedliwia Cię, że post wygląda jakby ktoś nasrał.
      Żeby zrozumieć twoje wypowiedzi. Musiałam przepisać wszystko na kartkę i usunąć co zdania "XD". Nie wiem czy ty ślepa, ale serio pisania "XDD" w każdym zdaniu jest żałosne i irytuje to.

      Mój "fejm", przepraszam ile my mamy lat, żeby zależeć na fejmie w gierce, którą i tak opuścimy.
      Nie miałam co robić na msp? Zanim coś powiesz, radzę poszukać mojego bloga i spojrzeć na dowody, bo serio słabo Ci wychodzi pisanie niesprawdzonych informacji. Jestem osobą na tyle inteligentną, że nie muszę sama na siebie zjeżdżać, wystarczy tylko, że coś napiszę i już fala hejtów. Jeśli ktoś ma tu ma zaprzeczać to ty, bo serio wszystko dokładnie wszystko jest opinia, już nie będę wspominać, że osoba sama z siebie przyznała kim właściwie jest.
      Ja manipuluje ludźmi.. hm, szkoda tylko, że sama nie widziałam, że dużo osób będzie mnie popierać.
      "Przed samą sobą" - radzę zobaczyć blog, bo widzę, że takie pustaki się wypowiadają, a nic nie wiedzą.

      Usuń
    6. Skoro i tak opuscimy ta gre to dlaczego sie klocisz? Tobie slabo wychodzi usprawiedliwianie sie. Z twoim poziomem inteligencji sie nie zgodze, sama przeciez piszesz ze to sa informacje NIESPRAWDZONE. Skoro piszesz cos i od razu jest fala hejtow to dlaczego piszesz cokolwiek? Moze przestan ? ;-) No wlasnie ja nie zaprzeczam, tylko ty. Powinnas przeczytac moja wypowiedz pisemna ponownie. "Osoba sama z siebie przyznala kim wlasciwie jest" - mozesz to byc rownie dobrze ty, nie zapominajmy o tym ze Dominika poruszyla temat zwiazany z jej podejrzeniami. A to ze duzo osob ciebie popieralo to moze dlatego ze nimi manipulujesz? Teraz mi prosze udowodnij gdzie nie zaprzeczasz sama sobie. A no i zastanawia mnie dlaczego ciagle piszesz abysmy weszly na twojego bloga? Reklama w pelni niedopracowana, sorka.

      Usuń
    7. Jestem ciekawa dlaczego się tłumaczysz? Napisałam wyraźnie coś innego, odległy termin u okulisty Cię tu nie usprawiedliwia, w każdej wypowiedzi muszę się powtarzać, bo nie rozumiesz.. Teraz to LOL, serio zaczęłam się śmiać, pierwszy raz widzę aż tak głupią wypowiedź, wiem od kogo dlatego nie dziwi mnie to. Przez te halucynacje pewnie nie zauważyłaś, że ja się nie usprawiedliwiałam. Po raz kolejny potwierdzasz, że naprawdę, ciężki, nawet bardzo ciężki przypadek z Ciebie, jak pisałam pisanie "XDDD" nie przeszkadza normalnym osobą w zrozumieniu sensu wypowiedzi.

      Usuń
  5. Zapomniałam dodać, że drama na początku była inna, a później one przyszły, więc radzę opisać cały posty, a nie kawałek.

    OdpowiedzUsuń