sobota, 9 lipca 2016

Gwiazda #1

Jołki!

Przeglądając forum natknęłam się (jak zawsze) na bardzo ciekawy post XD






Temat ma bardzo ciekawą i twórczą nazwe PESTKA. Oczywiście jak to ja XD KLIKNĘŁAM!




LUDZIE! NIE ŚMIEJCIE SIĘ! TO JEST BARDZO POWAŻNY TEMAT! PONIEWAŻ TO MOGŁOBY JĄ ZJEŚĆ, PODCZAS, GDY ONA BYŁA NIEŚWIADOMA TEGO, ŻE COŚ NA NIĄ POLUJE! (pluje XD)

Ogólnie to BARDZO zaciekawił mnie ten super poważny i życiowy temat, więc kliknęłam w jej profil, żeby zobaczyć co to za super loszka napisała go XD







Wyświetliła mi się ta super loszka o nicku MAKAKI DOSTALY SRAKI DZIEWCZYN. Uważam, że to jest kreatywny nick, ponieważ mało kto wie, że makaki dostały sraki dziewczyn, ta loszka powinna być wzorem dla nas wszystkich, ponieważ ona uświadomiła nam kto i dlaczego dostał sraki. I na koniec XD pragnę zaznaczyć (XD), że nie tylko pod względem przekazu ta super loszka jest super (to chyba nie miało sensu XD), ale również pod względem ubioru XD Przecież ta laska to chodzące cudo. No popatrzcie na nią! Te super włosy, to futro, które jest zielone, a do tego dobrane spodnie i buty, a nie mówiąc (pisząc) o jej kolorze skóry i ten makijaż XD Nie wiem jak Wy, ale też bym taki chciała mieć XD ZAZDRO XD



~Dominika

1 komentarz: