piątek, 22 lipca 2016

Kocica132498- czyli ktoś o braku wyobraźni

Elooooo!

A więc dzisiaj o osobie jaką jest Kocica132498, otóż to jest laska, która najwidoczniej jak rozdawali wyobraźnię i kreatywność stała w kolejce po mózg, niestety.. nie dostała ani tego, ani tego, no cóż #lajf XD Dokładnie chodzi o to,że zgapiła mój look:







Tak właśnie, to ja, to moja ms, to mój pomysł! Szczerze to nudziło mi się, nie miałam co robić, więc przebrałam się tak "byle jak" XD Nawet nie wiedziałam, że ta stylizacja "byle jak" sie niektórym tak spodoba.

Kocica132498- laska z 26 lvl na msp, z vip (XD), najwidoczniej jak rozdawali wyobraźnię i kreatywność, ona stała w kolejce po mózg, niestety.. nie dostała ani tego, ani tego #bywa





Zgapione włosy, bluzka, buty, bransoletki, tatuaże, poniekąd spodnie i kokardka. Niestety, przykro mi.. Ale laska! Jak już próbujesz zgapiać to rób to chociaż umiejętnie! Te spodnie są niebieskie, a nie "dżinsowe", taki kolor nie pasuje do takiego tonu różowego, gryzie się ze sobą! Następnie.. kokardka, również nie pasuje, bo jeśli wybieramy rzeczy ze stylizacji z "materiału" zwykłego, nie dajemy wtedy kokardy z innej półki, czyli z innego "materiału" (piszę materiały w ", ponieważ tego nie można nazwać do końca materiałem, bo to gra). Już nie mówiąc (pisząc XD) o tym, że ta MOJA stylizacja nie pasuje do twojego koloru skóry, widać, że ktoś tu nie ma gustu.

Dowody na to, że to moja "stylizacja", którą ona zgapiła:





Ona zrobiła mi look'a! Jest to wystarczający dowód, ponieważ.. już tłumaczę:

Aby zgapić od kogoś look'a (dla tych nieogarniętych) wystarczy tylko zrobić osobie od, której chcemy zgapić "stylizacje" look.

Instrukcja:
1. Nie masz wyobraźni, więc szukasz osób, które mają fajne look'i
2. Robisz tej osobie look
3. Następnie w ten look klikasz "KUP"
4. Przenosi Cię do tak jakby szafy z rzeczami z tego look'a
5. Zamiast klikać "KUP", klikasz zakładkę "NOWE" u góry
6. Przenosi Cię do sklepu, ale masz ubrania z tego look'a na sobie
7. Dodajesz te rzeczy do listy, albo kupujesz je
8. Cieszysz się jak idiota, że masz swój wymarzony look (co z tego, że zgapiony), a tamtej osobie nie wyskakuje, że go kupiłeś

Proste? Bardzo..
Aż za proste.. Dlatego ona pewnie tak zrobiła, już nie pisząc o tym jaka ona jest..


~Dominika






2 komentarze:

  1. Nie skomentuje. Nie ta dziewczyna ma 'dauna' tylko chyba ty. Poznałam się z nią na msp i uważam że jest bardzo miła i ma gust. Nie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń