wtorek, 30 sierpnia 2016

#5 Stylizacja

Hejoo!

Ojaa XD pojutrze rozpoczęcie roku! Mega szybko te wakacje mi zleciały.. A Wam?
Idę do liceum.. skończyłam pływać wyczynowo.. w tenisa dopiero zaczynam grać na poziomie profesionalnym.. mimo, że skończyłam pływać wyczynowo, dalej będę przychodzić na treningi i na nich pływać..lekcje śpiewu.. lekcje gry na gitarze.. + jeszcze dużo innych rzeczy, można by było wymieniać, wymieniać, wymieniać! Więc nie wiem jak to będzie z postami na blogu XD Ale spoko! Ja dam rade! Wiadomo! Bo to ja no halo! XD
Dobra!
Koniec gadania (pisania XD)
Przechodzimy do tematu XD







"Stylizacja" prezentuje się tak o to ^ XD Jak widzicie (XD) ja ja posiadam w swoim ekwipunku XD

Bluzka- 500sc
Spodnie- 750sc
Buty- 650sc
Włosy- 650sc
Czapka- 350sc
Naszyjnik (czy co to jest)- 300sc
Reszta dodatków- 700sc


Ogólnie to nowość na blogu, bo tym razem "stylizacja" nie jest zrobiona pod żaden sprecyzowany koneq. Stwierdziłam, że nie każdemu podoba się i też nie każdy lubi "stylizacje" zrobione tylko i wyłącznie pod dany koneq. Więc, oto proszę bardzo jest! Oczywiście to jest urozmaicenie, stylizacje typowo konqowe również będą się pojawiały. A co do "stylizacji" bardzo mi się podoba, nie wiem jak Wam, dajcie znać!



~Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz